Flotta rendelés Nyomtatás

Flották

Hogyan lesz mobilflottám

  1. Számhordozásnál (szolgáltató váltás) az első, hogy kérsz egy "Számhordozási engedélyt" a jelenlegi szolgáltatódtól. Bemész az első ügyfélszolgálati pontba, viszed az okmányaidat, és elintézed 5-10 perc alatt. 1-2 napon belül értesítenek, hogy megadták-e az engedélyt.
  2. Közben Egyesületi Taggá kell válnod a [Belépési nyilatkozat] kitöltésével, majd a [Tagsági díj] befizetésével.
  3. Amíg a tagdíjad jóvá íródik, feltöltöd az okmányaidat az [Adatlap] oldaladon.
  4. Amint megvannak a fentiek, akkor a kiválasztott [flotta oldalának alján] megtalálod a kitölthető igénylő kérdőívet. Ezt elküldöd, ezután a flottakezelő ügyfélszolgálata keres fel a további tennivalók egyeztetésére.

Számhordozás hogyan, és közben mi történik?

A mobilszolgáltatók általában kérdezősködnek, mindenbe belekötnek, hogy az ember ne vigye el a számot tőlük. Pedig semmire nem vagyunk kötelezve, csak:
- kijelenteni a szándékot,
- megadni a saját telefonszámot,
- ügyfélbiztonsági kódot, és
- az okmányokat bemutatni.
1-2 nap múlva el kell menni a hordozási engedély papírjaiért!

Miután megkaptad a számhordozási engedélyt és igényelted a flottát,
  • a flottakezelő leadja a számokat az új szolgáltatóhoz. értesítést kapsz arról, hogy mikor lesz az "időablak", az átállás pár órás időszaka. Ilyenkor nem tudsz telefonálni, és az új SIM már berakható.
  • Az időablak után átáll az előfizetésed egy feltöltős alap tarifára. Ezzel elég drága a telefonálás, de ugyanúgy tudsz hívásokat fogadni.
  • A szolgáltató összevár egy csoportot az új előfizetésre várókból, majd értesíti a flottakezelőt a technikai átadásról. Ez a várakozás eltarthat pár napig.
  • A flottakezelő azonnal értesít, amint az új előfizetésed él.


Kik vehetik igénybe a flottákat

A flottákat a NET Egyesületnek készítették a legnagyobb flottakezelők, akik csak Tagoknak adják oda az előfizetést. Nagyon sok a dolguk, ezért ők csak a meglévő előfizetőkkel kommunikálnak. A flottaigénylés nem jár feltétlen kötelezettséggel, viszont utána felkeres az ügyfélszolgálat, hogy megbeszéljétek a további teendőket. A flottát a saját oldalán (ahol a részletek vannak) tudod igényelni: az oldal alján van a kérdőív.


Hova kell fizetni a díjakat?

El kell választanunk az Egyesületi tagsági díjat és a flotta díjait. Az Egyesületnek a Tagsági díjat fizeted annak számlájára.
HA igényelsz egy flottát, akkor az ügyfélszolgálat felkeres, majd a flottakezelő számlájára fizetendő a kaució vagy egyéb díj.


Az alapdíjból lebeszélhető összegek bármely hálózatba lebeszélhetőek megosztás nélkül?

Bármely irányba lebeszélhető, ha nem így lenne, ki lenne írva :)


HA igényeltem egy előfizetést, de nem keresnek, mit tegyek?

A következő hírlevélben kiküldjük az ügyfélszolgálat telefonos elérhetőségét, hogy felkereshesd őket és udvariasan rájuk piríthass. Nagyon sok a dolguk, sorban keresik meg az igénylőket.


Melyik csomag melyik előfizetőhöz tartozik?

A GAMMA T-mobile, a BÉTA Vodafone, az ALFA Telenor.


Meglévő T-mobilos előfizetős ill, dominós kártyával át lehet-e lépni a flottába úgy, hogy van még rajta hűségidő?

A hűségidő felbontását a szolgáltatók megfizettetik veled: visszamenőlegesen az összes kedvezményt ki kell fizetned.
Van kivétel: az új előfizetést hűség mellett maradva úgy engedik, ha drágább alap havidíjú előfizetésre térsz át.

Adatvédelem

A tagjaink számára biztosított kiemelt telekommunikációs ajánlat zártkörű, a flottaüzemeltetőkkel kötött szigorú megállapodás alapján a tarifatáblák csak weblapunkon tekinthetők meg. A tarifák kimásolása, bármilyen egyéb formában, részben vagy egészben történő közzététele vagy népszerűsítése az ajánlat visszavonását vonhatja maga után!
Az tarifa ajánlat személyes és egyedi, azok a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatain és a viszonteladóknál nem érvényesíthetőek, azok csak weblapunkon igényelhetőek, annak szabályzott keretei közt.

Akik a szabályt megszegve bármilyen egyéb módon megosztják vagy közzéteszik az ajánlatot, azok tagsága azonnal törlésre kerül és ezzel elvesztik addig szerzett jutalék jogosultságukat is. Ugyanígy járunk el azzal szemben, AKI A MOBILSZOLGÁLTATÓ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁIN VAGY TOVÁBBI VISZONTELADÓIN KERESZTÜL ÉRDEKLŐDIK ILLETVE PRÓBÁLJA KEZDEMÉNYEZNI A SZERZŐDÉSKÖTÉST.

A tarifatáblák ingyenes regisztrációt követően elérhetőek. Ezen regisztrációk bővítik a létszámukat és közvetlenül a meghívó személy saját csoportját, így értelmetlen lépés az ajánlat kimásolása, továbbküldése bármely egyéb módon. Ellenben az egész közösséget komoly kár éri, ha egy ilyen kedvezményes ajánlat megszűnik. Egy ilyen, felelőtlen viselkedés hosszú távú károkat okoz a közösség egésze számára. A  legkellemetlenebb azoknak, akik már hűségidővel csatlakoztak, hogy ezek után majd kövessék őket rokonaik, ismerőseik, azonban ők így már nem férnek hozzá a lehetőséghez. Oda tehát az ingyenes beszélgetés lehetősége!

Kérjük megértéseteket és jövőbeni támogatásotokat, hogy minél több hosszú távú kedvezményt élvezhessünk.


 
SEO by Artio